rajraj


har blivit något dagvild i dessa juletider, vill hela tiden säga att "helgen var bra", då menar jag i tisdags. visserligen var det ju "helg" men i vanliga fall syftar man väl på lördag och söndagar. anyway, var i valet och kvalet om jag skulle fira trettondagen, satt hemma till kl halv 7 tror jag innan spritflaskan, ölen och PK:n hoppade ner i en påse och tvingade mig till krigsbyggen. satt och spelade hockey oldschool.

i väntans tider på att bli fullare kom vi på att rulla vidare till nästa fest, har dock inga bilder från detta men jag kom på den genliala idén att vi skulle gå dit. nåja, väl framme kom jag på att vi kanske skulla ha lejt en taxi eller typ ringt någon att skjussa oss, men vi gillade att gå. (läs inte)!


sen efter några öl och drinkar styrde vi kalaset mot folkan i väntan på att rofth skulle inträda scenen. kul som fan hade vi, drog sen lite backstage med grabbarna grus och fortsatte partajjandet. dansgolvet var ganska jävla överbefolkat men kul som fan, dansade, tjoade, med allt och alla. en hel del gubbar som fick svartsjuka, irriterade och lite annat tjorv så hamnade vi på efterskiva hos T&J. kvällen var rocksolid entertainment ;)

avslutar med en värmande bild från -30


har varit snålt med bilder på senaste tiden, men bjussar på dom 2 enda från juldagen

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto, design]

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en riktigt härlig dag :D

Kram, Sofia

2010-01-09 @ 07:01:40
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0