ödet!


idag ska jag ut! det är snöstorm ute (syns int så bra på bilden), skoteroverallen ska fram från garderoben. ut och trotsa skitvädret, lämpligt att jag sålde bilen igår när det blev så trevligt promenadväder idag, men ja är int bitter! måste fara och skicka in ägarbytespappren och kanske smutta lite kaffe hos nån, får ta en bild på min eskimåoutfit, synd att man int har några skotergoogles här i kalix, tror int ja orkar gå till stugan för å hämta dom ;D

som sagt, sålde bilen igår, nu har jag bara kvar 190'n som ska iväg. men det blir knappast idag iaf, möjligtvis när det är varmare och en aning mindre snö.. vill att det ska bli måndag så jag får börja min utb! längtar som faen till å sätta mig i en stor phet lastbil å brumma ;)

mindre sugen på teori dock, men här blire int mycke gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0