fuckin' a


jag funkar lite underligt faktiskt, satt och pratade med rosita igårkväll då jag kom på mig själv att jag har fan varit utomhus mer när det nu har varit -30C ute än när det varit mildare, normalt? anyway, min vanliga tur har kommit ikapp mig igen. kylarvätskan i bilen har fryst, tattare som blandat för snålt, sen såg jag att det är punktering på ena bakdäcket. VARJE JÄVLA VINTER!! förra vintern fick jag punktering 2ggr på förra mercan, nu fick ja punka på denna också. så jävla less! nu får den fan stå tills.. jag vet inte, säljer och köper nytt. bleh :/

oh well, godmorgon! :)

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto, design]

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en riktigt härlig dag :D

Kram, Sofia

2010-01-09 @ 07:00:33
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0