dreaming


inatt jag drömde något som, jag aaaaaldrig drömt förut.. fast nu ljög jag, återkommande drömmar med god marginal jagar mig i fantasins värld. känner mig lika vilsen varje gång jag vaknar.. besviken, ibland glad. drömde bland annat att min iPhone hade fått hål dimension pistolskott. det var dock lite bättre att vakna ifrån och inse att det var fiktion.

drömde om något slags paradis, det var sommar, sol, varmt och härligt. en jättestor pool med tunnlar, broar, och oss. simmade och lekte i godan ro. allt var erotiskt och ologiskt. ena stunden pysslade jag om min drömtjej, hon var blond och vacker, en underbar varelse. bländande att jag inte minns hur hon såg ut när jag vaknade, andra sekunden blev jag ompysslad av en annan varelse. hoppade mellan svartsjukedrama och erotik i lyxform. det handlade inte om sex utan ren erotik, teasing. det var en enormt härlig dröm och jag ville verkligen inte vakna.

efter en ovisshet om hur länge drömmen pågick så vaknade jag tillslut, allt var borta, sommaren, värmen, ömheten, erotiken. i ett naffs dog min "dröm" och jag var tillbaka i verkligheten. jag låg länge i sängen och drömde mig tillbaka till denna värld, det var himmelskt och nästan lite inslagav avatars enormt härliga atmosfär.

ursh, måste verkligen göra något åt detta, brist på närhet. tillbaka till köttmarknaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0