doomsday party

doomsday party is starting out, silhouettes flicking in dead lights, ten thousand degrees fahrenheit, we burst in solid centigrade, heat transfer amplified, dangerous girls in overdrive.

sån pumpad dag! gick och la mig kl 17 igår, vaknade runt 12, gick å la mig igen runt 3, vaknade 12. pigg och kry (äntligen) drog jag på mig mushen å gick till gymmet, adrenalinet var verkligen med mig idag. kände mig på topp igen, starkare än någonsin. klar på gymmet drar jag ner på stekbrädan i en 20minuter för att bränna fläsket som snart ska evaporeras till ingenting. med sybreed i lurarna kan inget gå fel, brutal musik pumpar musklerna till nästa nivå.
det är snart dags att dra igång min 5månaders deff, kommer bli tufft. har räknat ut det mesta och det är en fin linje att vandra på att bygga muskler och samtidigt tappa kroppsfett och styrka. att inte sätta kroppen i starvation mode är en prövning. mer om detta i ett gymlogg inlägg.

nu blir det java å lite återhämtning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0