damaged inc

har varit aningen inaktiv dom senaste dagarna, mest på grund av att jag lyckligt skadade min rygg i onsdags. inte riktigt så farligt som det låter men ibland är man dum nog att lasta på för mycket, även fast jag vet att ryggen är det farligaste man tränar. slet mig i vänstra sidan av korsryggen och skönt var det inte, smet hem och la mig på golvet med snusen, vatten och mobilen som sällskap och en isklump på ryggen, första timmarna var olidligt jobbiga. tog en kvart att ta sig upp från golvet efter slit och skräp, igår var det dock lindrigare och idag är det nästan över.. har lyckats göra det en gång tidigare också, dum som man är gör man samma misstag!

nåja, har iaf varit ute och gått och hållt igång ändå, ryggen mår ju ändå bäst om man inte sitter och latar sig, aktivering genom promenader och liknande gör gott för ryggen om den protesterar.

nog om det, ikväll får vi se vad som händer, ska kanske begästa bula som fyller år och skulle väl ha nå partaj, blir dock nyktert.. :) ILL BE BACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0