KUK

image
på vägn från apoteket kom jag på en sak jag skulle blogga om, men nu när jag kommit hem minns jag inte vad det var.. har iaf varit och handlat lite grejer för ansiktet, huden har börjat ta jävligt med stryk från den dryga vintern, långa iskalla promenader så nu är det dags å ta hand om den verkar det som. inte särskillt kul när det nästan svider i ansiktet och när man svettas.

har annars tråkiga besked och det är att jag kom inte med i uttagningen denna gång för utbildningen.. som sagt, klarade alla prov. matematik, körprov, trafikkunskap, fordonskunskap, vägmärken m.m. hade även anställningsbevis sedan tidigare men det hjälpte visst inte heller, men jag har dock en 100% garanterad plats till nästa gång den startar.. surt bara att behöva vänta så jävulskt. oh well.

min nya snussats borde anlända inom dagarna, ska bli spännande att sätta igång med ett nytt bak, grovsnus och en annan smak, herrejävlar!

hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0