horsefood

igår var en skön ledig dag från en hektisk förstavecka i pluggstadiet, prover hit och dit, körtester, invtervjuer.. you name it.. har klarat allt, done it all. nu är det bara vänta.. vänta, vänta.. vänta..

iallafall så är det gryyyyyyyyyyymt härligt väder ute idag, strålande sol, har inte sett den lysa såhär starkt och härligt på hela vintern och jävligt skönt att man inte är bakis så att man kan avnjuta en sånhär dag.

var ju såklart och körde ett gympass igår bestående av tuttar och har i princip slutat köra tunga vikter nu, ett tag framöver iaf för att få lite variation i mina övningar och sen känns det ibland att jag vill vara mer uthållig än råstyrka.. nåja, en blandnin av dom båda är nog vad jag letar efter.. :)

vet int vad mer jag ska pilla in här, hoppas ni får en superhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0