satday


igår var ändå en ganska givande lördagkväll utan alkohol, still going stron! man får sina fallbacks ibland och blir sugen på att knäcka en jävel, som tur är klockan äver 18 och bolaget är stängt och förrådet är rensat. började med att jag klockade ur klockan 12.30 från mitt sovande, pigg å go kliver man upp och sen är det tydlgen dagen då bula blev född så ja då kom jennifer förbi så vi drog till henne å drack kaffe och sa väl grattis "eller nåt"..

sen kom vi på den brillianta idén att vi skulle dra en bowlingrunda, dock efter en sådär timme eller nåt kom jag på att det kanske inte är så bra för min rygg.. så vi drog en filmkväll ala halloween 2 hos fjert, den var inte bästa filmen jag sett på senare dar men, efter det for vi på "skattjakt" och letade en viss sak i något kvarter.. hoho :)

sen klockade gammeltanten ur och jag vevade igång bilen och åkte ut till stenbäcken för lite svammel och ja, vad det nu än var.. film/tv-tittande och några 10or å 11or. (don't ask).

sen kring 3 eller nåt far jag till djuptjärn å plockar upp fyllisar som inte är så jättefylla längre så det var ganska chill, skjutsar hem dom och sen får jag äntligen stämpla in som john blund runt kl 4 eller nåt, a good day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0