xboxilainen!


[img]dvzha[/img]
hela helgen har varit superskön, lugn och härlig.. har inte gjort nått, i princip.. bara chillat med xboxen och mats!

i fredags satt jag och mats och funderade på vad man skulle ta sig för, plöttsligt kommer han på en nice idé om att vi ska spela xbox, vi körde gears of war 2 maraton till 8 på morgonen då vi klarade ut spelet.. det var roligt, övertrötta och jävliga satt vi och skrattade åt allt och ingenting!

i lördags blev det samma visa, sov ju ett bra tag men det har ju sin anledning, vi spelade ut rainbow 6 vegas 2, detta var dock ännu värre för mats har en kamera till sin xbox så han hade ett foto på sig själv i sin gubbe, och de var så jävla fult och varje gång jag dog var ja tvungen att se hans jävla nuna, låg nästan på golvet varje gång jag såg han och min mage fick lida en hel del! hahahaha :)

sen från ingenstanns ringer larsjörgen och börjar svamla på, det var nog bara för att retas då dom hade badat i en badtunna utomhus och ja var LITE sugen på att fara och joina, haha.. kanske får göra det nångång, när jag är klar med bilen? ;) nej men det var nice.

idag har jag varit på en lång promenad ner på stan och runt runt och sen tillbaka till näsbyn, tog ett bra tag men riktigt nice, det snöar ute också så de är lite småmysigt, lite musik och stämningen är på topp.

veckan blir lugn, ska jobba på som vanligt och fortsätta med mitt personliga brev och jakten på en arbetsgivare som kan signa lite papper ;)

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0