when two become one


ja alltså dehär med att blogga oftare har ju gått suveränt för mig! men man hittar andra sysslor hela tiden, har tänkt blogga flera gånger men har kommit på att "just fan, det skulle jag ju göra" och så har det farit från skallen.

tidigare bloggade jag nästan varje dag och ibland flera gånger per dag, men jag har inte så mycket att blogga om egentligen.. det är väl kanske inte så intressant att blogga om "idag har jag sovit" ..

ja, fast idag har jag sovit .. eller inatt då, men sen under dagen tyckte jag att en promenad till min mormor skulle vara nice, tryckte in lurarna i öronen och började vandra.. vad sitter inte bättre än hårdrock när man är ute och knallar? nästan så att man går och sjunger lite diskret för sig själv :) nu är det ju även behagligt gå-väder ute, 0gradigt och igår tittade tom solen fram och det var riktigt härligt.. man börjar längta till sommaren! ååh.. NEED! STORT need på sommarn!

börjar drömma tillbaka om resan till göteborg, alla soliga och varma dagar, för en norrlänning var 20+ ute varje dag, väldigt varmt och behagligt.. medans den ingrodde göteborgaren tyckte det var kallt.. måste ta mig dit i sommar igen, sharis soffa var riktigt behaglig att sova på och vaknade varje morgon till solsken, helt underbart! måste även ta och hälsa på vickan som nu har fått egen lägenhet :)
SOMMAR heart


för inte många timmar sedan kom jag hem från börjelsbyn där jag varit med farsan och jobbat lite, ska dit imorgon igen och fortsätta med skiten.. en panna som ska installeras och så, dessvärre har jag även tvätttid så vetefan hur jag ska lyckas baka ihop allt så det flyter på.. men det löser sig alltid!

har inte så mycket mer att skriva, jag SKA FÖRSÖKA blogga oftare.. men det blir som bara inte.. :)

tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0