värme!!

vars fan är värmen? huvva, januari är nog den värsta.. -20grader ute när man stiger upp.. ja inte fan tänker jag gå utanför dörren frivilligt iaf.. !

fast imorgon får jag hoppas det är lite varmare iaf för då ska jag på nåt särmöte på arbetsförmedlingen och sen på bilbesiktningen, ska bli intressant å se vad dom har att säga om mercan :) sen om dom eventuellt inte håller med om att mercedes är bäst så åker jag till kypas och fixar dom nu eventuella problem dom hittar i helgen.

annars händer det faktiskt inte så mycket, ganska skönt att allt är över egentligen, för nu börjar världen rulla igen.. har som stått ganska still nu under jul, nyår och all ledighet men blir en ganska kort vecka.

nu ska jag dricka VARMT kaffe och göra upp en brasa mitt i vardagsrummet å fixa lite värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0