surprise surprise!

idag när jag loggade in på facebook fick jag en ganska kul överraskning, för ungefär 12år sen eller nåt sånt så höll jag på att brevväxla med folk från lite varstanns i sverige, jag hade helt glömt bort detta och jag vet inte riktigt varför jag gjorde det men.. minns inte så mycket från det, men fick en påminnelse idag.

iaf så när jag loggade in hade jag ett mail från en av dom jag brevväxlade med! tänkte först, vem fan är det här? som helt anonymt hade mailat mig.. men sen när hon förklarade att vi brevväxlade för väldigt många år sedan så klicka det till! det var en jävligt rolig överraskning iaf, tycker jag.. :)

tror dock inte jag har kvar några av breven man skickade och fick på den tiden, hade varit skoj om man minns något.. och kolla vad dom andra pysslar med och om dom har lika kasst minne som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0