skitnice!




även skivan kom av ganska lätt!

idag har jag nästan haft lite bättre karma för det har inte jävlats så mycke med mig, började dagen med att fara och handla lite grejer på mekonomen för att göra framtiden lite enklare.. orkar inte förklara :D uhm, sen for jag hem och började tvätta skitkläder.. skitroligt, men det blev skitrent sen.. drog och käkade blodpalt som var skitgott och sen for jag runt på skitstan och gjorde skitgrejer och sen for jag till garaget och började skruva i skitbilen så jag blev skitsktig (bokstavligt) när jag kom hem var jag helt skitig i ansiktet.. undra varför dom jag mötte på hemvägen glodde lite skumt på mig? helt svart näsa osv.. haha :)

nog med skit nu så jag har också varit å tränat som vanligt och det var skitnice, ok.. nu skiter jag i detta!

jag och mats spelade ut halo 3 idag inte för att det är så intressant kanske men det var kul, man blir alltid så less i slutet när man dör hela tiden så man bara sitter å skrattar hela tiden.. mestadels för att man är så jävla trött :D


SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0