sås!


har jag ätit idag till potatis och korv såklart men nu är jag helt slut, kom från gymmet för en stund sen och körde benpass vilket alltid är ett helvete för ben är tyngst av allt! stor muskelgrupp och svetten bara rinner när man kör på, ingen vila förrän man kommer hem och då är man helt lam i benen!

ska strax i duschen och kom på att jag måste snart beställa klipptid för ja börjar fan bli långhårig igen, växer som ett ogräs men får väl ta lite kortare denhär gången så man slipper gå till frissan varje månad, typ :P

lite trist är det ju att gympolarn är sjuk och ligger i influensa den jäveln men är ju nåra kända ansikten på gymmet nu så man känner sig inte helt ensam :D men de är bara roligt för då kommer han bli ännu tjurigare när ja går ännu längre ifrån! :D

var även på en långpromenad idag och gick strandpromenaden ner på stan och sen hälsa på min mormor, riktigt jävla härligt.. hade inte hunnit bli så slaskigt så de gick bra, med lite musik, motivation och medvind gåre fint!

dusch korv och sleep väntar nu, även mitt personliga brev har påbörjats.. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0