nyårsfirandet



igår var en jävla stormig dag, och ganska kraftlös.. i förrgår var jag och jobbade i garaget till ungefär halv 4 på morgonen, somnade inte förrän efter 4nångång och steg upp runt halv 11 tror jag det var!

iom att det var nyår så vart det lite småstressigt, men iaf.. stormen slog ut strömmen lite till och från, och vi har ju egen brunn och så i stugan och när inte strömmen finns, så fungerar inte pumpen, så ingen pump.. inge vatten! så man fick passa på att skita medans det var ström.. hahah :)

åkte mot kalix kring.. hm.. 7-tiden kanske? minns fan inte, gled iaf hem och duscha å greja.. hörde med lite folk vad som händer under nyår och dom flesta var typ sjuk, eller gjorde annat.. råkades somna på soffan efter duschen och plöttsligt ringer danne och väcker mig när han står utanför och vill in ;) då vare ba slå igång! klockan var ju typ 22 då eller nåt!

uhm, sen kom det lite folk och vi hade det väldigt kul hos mig tyckte jag iaf, vart en hel del fylla men KUL! tror dom sista drog hem runt 4-tiden nångång :)

så nu är det ett nytt år, jag har inget nyårslöfte .. men kanske att jag ska ta mitt lastbilskort iår? får bli så :) i annat fall så hoppas jag att 2009 blir bättre än 2008.. även fast 2008 inte var helt värdelöst! :)

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0