halololoo


ikväll har jag och mats suttit och spelat halo 3 på legendary, det är lite klurigt men alltid lika skoj att lira tillsammans med någon och spöa lite gubbar.

inatt har jag sovit piss, gick och la mig typ halv 12 och vaknade runt 2-3 jippie tänkte jag och klev upp för det gick inte att somna om, var vaken till runt 6 och lyckades då somna och vaknade sen kl 14! YES! nåja, hoppas det går bättre sova inatt för jag är less.. går så segt när man inte kan sova ut!

ska strax hoppla i säng, annars har den här veckan bara fluugit förbi.. vet inte vad som hände, den bara försvann.. har inte åstadkommit så mycket, ska och hämta en wire imorrn som jag ska montera i helgen för måste plocka ner halva bakvagnen KUL (Y)! kanske tar en tripp och kikar på mitt eventuellt nya mercedes projekt som står och väntar på mig, en gammal mercedes från 76 som stått i 18år och inte rört sig mycket, det kan bli kul :)

annars är det lungt ett tag tills alla hjärtans dag så ska eventuellt jag och mats fara på valhall för det var längesen man var där.. skulle va chill att bara tare lungt och sen glida ut på krogen :) men de är i luften, får se vad som hända!

och har bett om att få mina gamla brev skickade till mig och de ska bli sååå roligt att läsa vad man skrev för 12år sen, kanske postar dom på bloggen sen! :)

NIGHTYNIGHTNILS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0