sömnproblem, hallå?!!

500385-6

ja det var då det jävligaste, förra natten lyckades jag ju sova några timmar iallfall, och det var så enormt skönt att vakna upp helt utvilad! jag har visserligen sovit en del inatt också, men då vaknade jag typ klockan 5 på morgonen.. hur kul är det? ingen levande själ är ju vaken då.

så vad sysselsätter man sig med? tja.. antingen så försöker man somna om igen, eller så gör man som jag gör nu.. sitter och bloggar.. haha.. ja det är väl lite tragiskt.. att sitta här och prata med sig själv.

nåja, idag ska jag återuppta mina planer för "det nya livet", jag ska bland annat träna snart (kl 6 på morgonen), sen ska jag ta mig en kopp kaffe och filosofera lite.

två av mina gamla goa vänner ska komma hit idag, kanske en till.. det ska bli roligt, kanske tar sig en grogg på kuppen också, och vem vet.. det var på tal om att fara på krogen.. men jag får se hur det känns senare ikväll, har ju som sagt inte det bästa livet just nu.

godmorgon :)

500385-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0