livet som ensam

image11
My broken heart

jag vet inte vad jag ska skriva idag..

det gör så fruktansvärt ont att jag inte kan beskriva det i ord.. jag står nu ensam i livet, jag vet inte vad jag ska göra eller ta mig till längre.. det finns inget som någonsinn kommer att ersätta dig.

du betydde allt för mig, jag försökte verkligen, men det räckte inte till :(

jag kommer nog antagligen inte skriva på länge, det gör bara för ont.. alla minnen.. alla känslor, gör så jävla ont i mitt brustna hjärta, jag kan bara gråta.. endless cry

alla saker som finns, alla minnen.. hur ska jag orka plocka ner dom? bara en blomma.. en vas.. det känns som att jag måste göra det för att orka gå vidare med livet.. varje morgon jag vaknar kommer påminna mig om allt jag saknar..

image12
jag kommer aldrig glömma dig
"kärlek, så vackert, men så plågsamt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0