godmorgon världen

image13

inatt har jag faktiskt lyckats sova rätt bra, nästan 10 timmar har jag sovit! det är jävligt bra "sovit" för mig just nu, har inte sovit så länge på hela påsken, enormt skönt!

igår var en ganska trist dag, det var inge sol ute och alla bara sover hela dagarna, snart kanske man orkar börja jobba igen då och då i nyborg igen så man kan få lite rörelse i livet, ska även ta kontakt med chefen om hur det ser ut med jobb i sommar.

snart ska jag fara på gymmet, efter 2 varmkorvar, mjölk och en kaffetår framför TV:n till "Vakna med Voice" så är man nog varken för att börja vandringen från Näsbyn till Sporthallen, utan att gå vilse eller ramla i någon snödriva!

måste även ringa och klaga på hyresvärden för att det var så jäkla kallt i morse, fick slå på ugnen och sitta där och dricka kaffe, hahaha.. jaja, men man blir lite frusen av att sova ensam också.

vi hörs!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0