fortsättningen..

idag har jag inte gjort speciellt mycke intressant.. eller ja, jag har börjat gå på gymmet här i kalix nu och ska väl försöka så mycket jag orkar.. förhoppningsvis några gånger i veckan iaf.

första gången var gratis, nästa gång köper jag nog ett halvårs kort på en gång.. nu när jag inte kommer flytta till umeå nå längre så har jag en massa sparade pengar som får gå till en ny bil och gymkort och lite annat smått och gått för att gå vidare med livet.

förövrigt så är det väldigt fina dagar nu, solen skiner och värmer riktigt skönt i ansiktet, synd bara att luften är så kall och det blåser en hel del, iallafall när man gick på kalix-älven så var det inte så varmt.

till helgen blir det förhoppningsvis bastu med grabbarna, dricka öl och sen fara och grilla nånstanns.. det skulle vara guld värt för att slippa tänka på allt skit.

jag hoppas iaf (om någon ens läser min blogg) att ni får en trevlig vår och hade en härlig påsk!


Kommentarer
Postat av: Moa

Aaa, det var en grym film :)

2008-03-26 @ 22:03:00
URL: http://moalar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0