eve is history!

idag är sista dagen jag loggar in till online spelet EVE Online, det har gett mig oändligt med nöje och många härliga stunder att minnas, jag har spelat eve online sen i slutet av 2005, till och från.. tyvärr så har jag inte tid för det något mer i samband med allt som nu händer runtomkring.

förövrigt så har jag nu tränat lite såhär på morgonkvisten och druckit mitt morgonkaffe, jag pratade även nyss med en gammal vän som hade varit på krogen inatt och blivit av med sin jacka, bilnycklar, husnycklar och allt.. det är verkligen inte roligt när sånt händer, även fast han var så himla full och hade ramlat en massa gånger så lyckades han ta sig hem, tur var väl det, haha :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0