det första seriösa..

.. blogginlägget!
vart börjar man? jag hade väl tänkt skriva om mitt liv från och med NU.. men jag kan inte glömma den veckan som gått, den har varit fylld av sorg och ensamhet..

jag har förlorat många saker, men framförallt så är kärleken, den som betyder mer än något annat.. borta.. eller rättare sagt, kärleken finns men det finns ingen att ge den till, jag tänker inte grubbla allt för mycket på det här.. jag vill bara ta med det här som ett minne och påminna mig själv om misstagen man gjort, även fast det gör ont.

men.. det finns alltid ett men, men.. den här gången är det något positivt som kommer med det negativa, även fast det är svårt att se.. och en lång väg dit, så har jag beslutat mig för att ta chansen.

allt som nyss hänt, har öppnat mina ögon.. för världen, i flera år har jag kämpat och försökt ta mig igenom studier och allt från a till ö, men först nu inser jag att det är dags att ta tag i saker.. till att börja med..

- börja träna mer
- äta mer sunt
- fokusera mig på saker som verkligen betyder något, och som gör någon skillnad
- studier
- framtiden

materiella saker kommer aldrig att ersätta priset av kärlek och äkta känslor, jag kommer bland annat att sälja alla datorer som står här och surrar, eller ja.. rättare sagt, allt ska bort som binder mig till mitt forna liv.. förutom 3 saker.. min tv, xbox och gitarren.. men det är ju klart, en dator måste man ha.. men jag kommer inte att ha en dator som kostar 20.000 längre.

"man inser inte hur mycket någon betyder för en, innan det är för sent"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0