det är nu det börjar..

nu när jag har fått det sagt, i mitt förra inlägg, så tänkte jag börja lite smått med vad jag har gjort hittils..

för någon vecka sedan så antog jag mig att börja läsa på komvux, jag kan ju inte påstå att det har gått i rasande fart sen jag fick boken, den har mest legat på köksbordet och samlat damm.. till veckan ska jag skrapa av den boken och börja!

både idag och igår så var jag och gick i över en timme per gång, idag gick jag ända från näsbyn och ner till strandängarna på isen, det var riktigt härligt med solen i ansiktet.. fast det är väl lite jobbigt att bli bländad men sålänge det är sol.. så klagar jag inte!

steg 2 i mitt mål för ett "sundare liv" är att jag har börjat träna, jajomensan.. det är inte mycke till en början, men armhävningar och situps gör det till en bra uppvärmning till "vad som kommer", om jag ska orka med alla saker jag har planerat så måste man ju ha både fysisk och psykisk styrka, vilket jag verkligen kommer behöva!

jag har även pratat med tjejen idag, vi har ett uppehåll just nu och pratar lite då och då, vi har insett att det var lite av bådas fel att det gick som det gick.. även fast jag skyller det mesta på mig själv, vi får väl se hur det går, jag hoppas iallfall på det bästa!

för att summera det hela
"en jäkla bra början"

förövrigt så önskar jag er alla en glad påsk och hoppas att ni får ett trevligt påsk-firande!

Kommentarer
Postat av: Nea

förstår att ni har det väldigt jobbigt just nu.. Men det blir nog bättre så småningom ska du se. Ta hand om dig john :)

2008-03-21 @ 15:31:10
URL: http://linneahjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0